Tuesday, November 23, 2010

A night to remember

Last night was a night to remember...well I should say to forget! Since I have been in a "funny" situation (not funny ha-ha) for quite a while...I’ve began to have my little “art time” more often. Unfortunately, with those “funny” situations comes the insomnia as part of the deal. This can help when the curiosity and creative juices are flowing, but it wasn’t the case last night, so I put up my sleeves and jumped to do some tasks I've been "putting off" for a little while. It’s not that I didn't want to do them, it’s because I’ve been so caught up in my world of responsibilities that I just didn't have the precious time they so need. But I have good news!

……

Hoje foi uma noite para recordar ... Bem, eu quero dizer: para esquecer! rsrs. Desde que eu tenho estado numa situação "engraçada"(não me refiro engraçada haha) por um tempo, eu começei a ter o meu pequeno “art time” mais frenquentemente pra “desopilar”. Infelizmente, com as situações “engraçadas” e estressantes, vem a insônia de brinde. Ela pode ajudar quando a curiosidade e a criatividade estam a fluir. Como essa noite não foi o caso,  arregacei as mangas pra começar a fazer algumas “coisitas” que eu tenho “posto de lado” por um tempinho; não porque eu não queria fazê-las,  mas porque eu estou tão envolvida no meu próprio mundo de responsabilidades que eu não tive o tempo para o carinho que elastanto  precisam. Mas eu tambem tenho novidades!


 
Drawer sachets and gift tags (my hand carved stamps)
 Sachet pra gavetas e etiquetas pra presente (meus
 carimbos feitos a mão)


 Cushion made for a gift!
Almofada que foi feita pra ser dada de presente!

 .......

Just explaining… When I started posting my little "art time" results, different and unexpected  things started to come!!!! A new home has been offered for two of my chickens: I mean my watercolours paintings, yep ;O) ; and I also got a nice order for cushions and some gift cards!!!! What about that?? I know, I know...Yahoooooo!!! (Can you see me here doing the happy dance?) It’s so gratifying to know there are people out there who appreciate my work!  :O)

So...I need to get them ready or at least start preparing them!!!
Meanwhile I leave you with something to look!!
That’s right I’ve done some different things in my life, lol...

…….
 

Explicando ...quando comecei a postar os resultados do  meu pequeno “art time” como uma forma de “desopilar”,  vieram alguns resultados ótimos e inexperados! Um novo lar foi oferecido pra duas das minhas galinhas –minhas aquarelas- (han han) ;O) e  também recebi pedidos para almofadas e algumas etiquetas pra presente!! Que tal essa, hein?? Eu sei, eu sei ... Yahoooooo! (estam aqui a me ver a pular de legria??) É tao gratificante saber que há pessoas por esse mundo a fora que apreciam meu trabalho!! :O)
Portanto ...eu preciso tê-los prontos ou pelo menos começar a prepara-los!!!
Enquanto isso deixo algo pra voces olharem!!!
Pois é, ja andei a fazer milhões de coisas diferentes na minha vida, rsrs....



Algumas das minhas peças de cerâmica:

My first ever vase – 2002
Meu primeiro vaso - 2002

  
Bowls – extrusion-series of  3 – 2002
Minhas travessas – extrusao-serie de 3 - 2002


 My second vase and my first carved ball - 2002
Meu segundo vaso e minha 1ª bola "entalhada" - 2002

No comments:

Post a Comment